Facebook Instagram Twitter RSS Feed PodBean Back to top on side

Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance

In: Ekonomický časopis/Journal of Economics, vol. 68, no. 7
Dagmar Lesakova Číslo ORCID - Róbert Rehák Číslo ORCID

Details:

Year, pages: 2020, 714 - 736
Language: eng
Keywords:
customer management, business performance, data warehouse, value creation, customer engagement and integration; JEL Classification: M30, M10, M20
Article type: Vedecký článok
Document type: PDF
About article:
Cieľom predloženej state je výskum vplyvu rôznych typov stratégie manažmentu zákazníkov na výkon podniku. Skúmaný je vplyv stratégie koncentrovanej na IT, stratégie koncentrovanej na dátové sklady a stratégie koncentrovanej na integráciu. Efekt uvedených troch stratégií je skúmaný osobitne vo vzťahu ku krátkodobému a dlhodobému výkonu. Vzorku empirického výskumu tvorilo 195 podnikov zo siedmich priemyselných odvetví v SR. Vplyv jednotlivých determinantov zákazníckej stratégie na výkon podniku bol analyzovaný kombináciou dotazníkového výskumu a individuálnych interview. Výsledky naznačujú, že rozdiely v type zákazníckej stratégie generujú odlišné efekty vo výkonoch. výkon podniku. Výskum tiež odhalil efekty, ktoré získavajú podniky kombinovaním rôznych typov stratégie.
How to cite:
ISO 690:
Lesakova, D., Rehák, R. 2020. Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance. In Ekonomický časopis/Journal of Economics, vol. 68, no.7, pp. 714-736. 0013-3035. DOI: https://doi.org/10.31577/ekoncas.2020.07.04

APA:
Lesakova, D., Rehák, R. (2020). Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance. Ekonomický časopis/Journal of Economics, 68(7), 714-736. 0013-3035. DOI: https://doi.org/10.31577/ekoncas.2020.07.04
About edition:
Publisher: Ekonomický ústav SAV
Published: 17. 7. 2020