Facebook Instagram Twitter RSS Feed PodBean Back to top on side

Pedagogická interpretácia hudobnodramatického diela ako efektívny prostriedok pre rozvoj kritického myslenia

In: Slovenské divadlo, vol. 72, no. 1
Ivana Lacková

Details:

Year, pages: 2024, 74 - 84
Language: slo
Keywords:
pedagogická interpretácia, hudobnodramatické dielo, hudobné dielo, dramatické dielo, kritické myslenie
Article type: štúdia
About article:
Príspevok sa zaoberá problematikou pedagogickej interpretácie hudobnodramatického diela. Autorka mapuje a spracováva jej teoretické východiská, kriticky hodnotí zložitosť pedagogickej interpretácie hudobnodramatického diela vzhľadom k jeho syntetickej povahe. Identifikuje rozdielnosť štandardne využívaných postupov pedagogickej interpretácie hudobného diela na jednej a dramatického na druhej strane, ktoré pre pedagogickú interpretáciu hudobnodramatického diela predstavujú limitujúci faktor. Koncepciu pedagogickej interpretácie hudobnodramatického diela navrhuje stavať na atribútoch kritického myslenia. Dimenziu kognitívnych spôsobilostí vníma ako inovatívny prostriedok takejto interpretácie.
How to cite:
ISO 690:
Lacková, I. 2024. Pedagogická interpretácia hudobnodramatického diela ako efektívny prostriedok pre rozvoj kritického myslenia. In Slovenské divadlo, vol. 72, no.1, pp. 74-84. 0037-699X. DOI: https://doi.org/10.31577/sd-2024-0006

APA:
Lacková, I. (2024). Pedagogická interpretácia hudobnodramatického diela ako efektívny prostriedok pre rozvoj kritického myslenia. Slovenské divadlo, 72(1), 74-84. 0037-699X. DOI: https://doi.org/10.31577/sd-2024-0006
About edition:
Publisher: Ústav divadelnej a filmovej vedy CVU SAV
Published: 2. 4. 2024
Rights:
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.