Publikačná činnosť
Mgr. Kamila Urban, PhD.
Publikačná činnosť obsahuje údaje z on-line databázy Ústrednej Knižnice SAV.
Zvoľte si rok/kategóriu pre výpis publikácií:
- JIRSÁKOVÁ, Jitka - VOTAVA, Jiří - URBAN, Kamila - GÜRTLER, Jana - GUBANI, Přemysl. Strategie rozvoje kariérového poradenství ve středním odborném vzdělávání : Jak učit žáky kariérně myslet [elektronický dokument]. Recenzovali: Lucie Václavková, Sylvie Navarová. Praha : Nakladatelství České zemědělské univerzity, 2022. 146 s. ISBN 978-80-213-3235-5 Typ: AAA
- ŠEBÁŇ, Peter - URBAN, Kamila - ŠIKL, Radovan. A Comparison Between Rereading and Reading of Multiple Texts. In EARLI 2023 Book of Abstracts : The 20th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction. - Thessaloniki, Greece : EARLI.org, 2023, s. 369. Dostupné na internete: https://www.earli.org/assets/files/EARLI2023-BOA-110823.pdf Typ: GII
- URBAN, Kamila. Role of Metacognition in Early Literacy Development. In Development of Key Literacy Skills in Early Childhood Education. 1. vyd. - Berlin : Peter Lang, 2023, pp. 83-99. ISBN 978-3-631-88645-8. Dostupné na: https://doi.org/10.3726/b20261 (VEGA č. 2/0026/21 : Jazykovo-kognitívne dopady sociálno-ekonomických, kultúrnych a vzdelávacích podmienok v predškolskom veku na vývin čitateľskej gramotnosti v primárnom vzdelávaní. APVV-19-0074 : Stratégie efektívneho čitateľského správania a ich skúmanie v kľúčových etapách vývinu gramotnosti) Typ: ABC
- Development of Key Literacy Skills in Early Childhood Education. Kamila Urban (ed.) ; recenzenti: Radka Wildová, Varun Ashokan. 1. vyd. Berlin : Peter Lang, 2023. 132 s. Dostupné na: https://doi.org/10.3726/b20261. ISBN 978-3-631-88645-8 (VEGA č. 2/0026/21 : Jazykovo-kognitívne dopady sociálno-ekonomických, kultúrnych a vzdelávacích podmienok v predškolskom veku na vývin čitateľskej gramotnosti v primárnom vzdelávaní. APVV-19-0074 : Stratégie efektívneho čitateľského správania a ich skúmanie v kľúčových etapách vývinu gramotnosti) Typ: FAI
- URBAN, Kamila - URBAN, Marek. Standardization of Metacognition in Creative Problem-Solving (MCPS) Scale. In EARLI 2023 Book of Abstracts : The 20th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction. - Thessaloniki, Greece : EARLI.org, 2023, s. 345. Dostupné na internete: https://www.earli.org/assets/files/EARLI2023-BOA-110823.pdf Typ: GII
- URBAN, Kamila - URBAN, Marek. The Role of Co-Regulation and Socially Shared Regulation in a Case Study of Beatles. In MIC Conference 2023: Book of Abstracts : Creative Cross-Pollinations. - Trieste, Italy : Marconi Institute for Creativity, 2023, s. 74. Dostupné na internete: https://www.mic-conference.org/book-of-abstracts-3/ Typ: GII
- URBAN, Kamila. Introduction: The Importance of Literacy-rich Classrooms. In Development of Key Literacy Skills in Early Childhood Education. - Berlin : Peter Lang, 2023, s. 11-17. ISBN 978-3-631-88645-8. Dostupné na: https://doi.org/10.3726/b20261 (VEGA č. 2/0026/21 : Jazykovo-kognitívne dopady sociálno-ekonomických, kultúrnych a vzdelávacích podmienok v predškolskom veku na vývin čitateľskej gramotnosti v primárnom vzdelávaní. APVV-19-0074 : Stratégie efektívneho čitateľského správania a ich skúmanie v kľúčových etapách vývinu gramotnosti) Typ: GII
- URBAN, Marek - URBAN, Kamila. Orientation Toward Intrinsic Motivation Mediates the Relationship Between Metacognition and Creativity. In Journal of creative behavior, 2023, vol. 57, no. 1, p. 6-16. (2022: 3.9 - IF, Q1 - JCR, 0.989 - SJR, Q1 - SJR). ISSN 0022-0175. Dostupné na: https://doi.org/10.1002/jocb.558 (VEGA č. 2/0026/21 : Jazykovo-kognitívne dopady sociálno-ekonomických, kultúrnych a vzdelávacích podmienok v predškolskom veku na vývin čitateľskej gramotnosti v primárnom vzdelávaní. APVV-19-0074 : Stratégie efektívneho čitateľského správania a ich skúmanie v kľúčových etapách vývinu gramotnosti) Typ: ADCACitácie:[1.1] JIANG, L. - YANG, C.L. - PI, Z.L. - LI, Y.P. - LIU, S.H. - YI, X.F. Individuals with High Metacognitive Ability Are Better at Divergent and Convergent Thinking. In JOURNAL OF INTELLIGENCE. AUG 2023, vol. 11, no. 8. Dostupné na: https://doi.org/10.3390/jintelligence11080162., Registrované v: WOS[3.1] HUBBARD JACKSON, Layne – ADRICULA, Norielle – BROWN, Chelsea – PERKOFF, E. Margaret – DUDY, Shiran – COLUNGA, Eliana – YEH, Tom. The Dimensions of Reflection Coding Scheme: A New Tool for Measuring the Impact of Designing for Reflection in Early Childhood. In C&C '23: PROCEEDINGS OF THE 15TH CONFERENCE ON CREATIVITY AND COGNITION. June 19 - 21, 2023, New York: Association for Computing Machinery, ISBN: 979-8-4007-0180-1, pp. 519-528[3.1] HUTSON, James – LIVELY, Jason – ROBERTSON, Bryan – COTRONEO, Peter – LANG, Martin. Pedagogical Paradigm Shift: Reimagining Art and Design Education. In Creative Convergence: The AI Renaissance in Art and Design. Springer Series on Cultural Computing, ISBN 978-3-031-45126-3, p. 87-100, 2024, Dostupné na: https://doi.org/10.1007/978-3-031-45127-0
- URBAN, Marek - URBAN, Kamila - NIETFELD, John L. The efect of a distributed metacognitive strategy intervention on reading comprehension. In Metacognition and Learning, 2023, vol. 18, issue 2, p. 405-424. (2022: 3.3 - IF, Q2 - JCR, 1.07 - SJR, Q1 - SJR). ISSN 1556-1623. Dostupné na: https://doi.org/10.1007/s11409-023-09334-1 Typ: ADCA
- URBAN, Marek - URBAN, Kamila. Do We Need Metacognition for Creativity? The Necessary Condition Analysis of Creative Metacognition. In EARLI 2023 Book of Abstracts : The 20th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction. - Thessaloniki, Greece : EARLI.org, 2023, s. 236-237. Dostupné na internete: https://www.earli.org/assets/files/EARLI2023-BOA-110823.pdf Typ: GII
- URBAN, Marek - URBAN, Kamila. Creative Problem-Solving in Essay Writing: A Mixed-Methods Study. In MIC Conference 2023: Book of Abstracts : Creative Cross-Pollinations. - Trieste, Italy : Marconi Institute for Creativity, 2023, s. 72. Dostupné na internete: https://www.mic-conference.org/book-of-abstracts-3/ Typ: GII
- Human Affairs : Postdisciplinary Humanities and Social Sciences Quarterly. Bratislava : Ústav výskumu sociálnej komunikácie SAV, 2011-. Scopus, de Gruyter, SpringerLink,The Philosopher's Index, CEJSSH. Po vol. 20, 2010 podnázov: a postdisciplinary journal for humanities and social sciences. Do roku 2011 vydavateľ: Historický ústav SAV, od roku 2011 vydavateľ: Ústav výskumu sociálnej komunikácie SAV. 2x ročne, 4x ročne od roku 2009. Dostupné na internete: <URL: http://www.springerlink.com ; URL: http://www.versita.com; URL: http://www.degruyter.com>. ISSN 1337-401X Typ: FAI
Ohlasy:
1.1 | Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science Core Collection |
1.2 | Citácie v zahraničných publikáciách registrované v databáze SCOPUS |
2.1 | Citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science Core Collection |
2.2 | Citácie v domácich publikáciách registrované v databáze SCOPUS |
*3 | Citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch |
3.1 | Citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch |
3.2 | Citácie v zahraničných publikáciách registrované v iných vedeckých citačných databázach, ako je Web of Science Core Collection a Scopus |
*4 | Citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch |
4.1 | Citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch |
4.2 | Citácie v domácich publikáciách registrované v iných vedeckých citačných databázach, ako je Web of Science Core Collection a Scopus |
5 | Recenzie v zahraničných publikáciách |
6 | Recenzie v domácich publikáciách |
7 | Umelecké kritiky zahraničné |
8 | Umelecké kritiky domáce |
9 | Reprodukcie umeleckých diel autora v zahraničnej publikácii alebo médiu |
*9 | Citácie v zahraničných publikáciách registrované v iných vedeckých citačných databázach, ako je Web of Science Core Collection a Scopus |
10 | Reprodukcie umeleckých diel autora domácej publikácii alebo médiu |
*10 | Citácie v domácich publikáciách registrované v iných vedeckých citačných databázach, ako je Web of Science Core Collection a Scopus |