Facebook Instagram Twitter RSS Feed PodBean Back to top on side

Marketingové inštrumentárium v procese akceptácie projektov pri akcelerácii rozvoja zaostávajúcich regiónov

In: Ekonomický časopis/Journal of Economics, vol. 58, no. 5
Róbert Štefko - Jozef Habánik - Ivana Butoracová Šindleryová
Detaily:
Rok, strany: 2010, 512 - 526
Kľúčové slová:
marketing mix; project management; region
Typ článku: Vedecký článok / Article
O článku:
Cieľom výskumnej štúdie je možný spôsob prepojenia dvoch oblastí – projektového manažmentu a marketingu. Na základe realizovaného výskumu boli autormi identifikované kľúčové prvky nového špecifického marketingového inštrumentária pre prezentáciu projektu ako produktu smerom k cieľovým publikám v rozvíjajúcom sa regióne. Metodika bola skúmaná v praxi pre vybraný typ projektu vo vzťahu k celoživotnému vzdelávaniu, projekt bol implementovaný v rozvíjajúcom sa regióne.
The aim of the study is to present and describe a possible interaction between current trendy economic spheres – project management and marketing. On the basis of the research performed, the authors identify key elements of new specific marketing instrumentary which might be applied by project presentation for publics, and project implementation within a developing region of the Slovak republic. The method was analysed in praxis for a chosen type of a project re-lated to the long-life education which was implemented in the developing region.
Ako citovať:
ISO 690:
Štefko, R., Habánik, J., Butoracová Šindleryová, I. 2010. Marketingové inštrumentárium v procese akceptácie projektov pri akcelerácii rozvoja zaostávajúcich regiónov. In Ekonomický časopis/Journal of Economics, vol. 58, no.5, pp. 512-526. 0013-3035.

APA:
Štefko, R., Habánik, J., Butoracová Šindleryová, I. (2010). Marketingové inštrumentárium v procese akceptácie projektov pri akcelerácii rozvoja zaostávajúcich regiónov. Ekonomický časopis/Journal of Economics, 58(5), 512-526. 0013-3035.