Publikačná činnosť
PhDr. Marek Urban, PhD.
Publikačná činnosť obsahuje údaje z on-line databázy Ústrednej Knižnice SAV.
Zvoľte si rok/kategóriu pre výpis publikácií:
- KAKIMOVA, Ainur - URBAN, Marek - ŠEBÁŇ, Peter - URBAN, Kamila. The Effects of Narrativized and Visual-Enriched Expository Texts on Science Comprehension in Fifth-Grade Students. Co-authors: Marek Urban, Peter Šebáň & Kamila Urban. In 2nd International Children & Youth Perspectives Conference: "What Persists?" : Book of abstracts. 1. vyd. - Prague : Faculty of Social Sciences, Charles University, 2025, s. 52. Typ: GII
- ŠVÁCHA, Filip - URBAN, Marek. Jak umělci píší o tvorbě. Metakognice, řešení problémů a sebeřízení. In XXIV. ročník Mezinárodní konference QAK : Tisíc tváří aplikace kvalitativních metod (Sborník abstrakt). 1. vyd. - Praha : Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN v Prahe, 2025, s. 36. Typ: GII
- URBAN, Kamila - URBAN, Marek. Metacognition and motivation in creativity: examining the roles of self-efficacy and values as cues for metacognitive judgments. In Metacognition and Learning, 2025, vol. 20, article number 16, p. 1-24. (2024: 4.8 - IF, Q1 - JCR, 1.871 - SJR, Q1 - SJR). ISSN 1556-1623. Dostupné na: https://doi.org/10.1007/s11409-025-09421-5 (VEGA č. 2/0065/25 : Úloha autoregulovaného učenia na rôznych stupňoch vzdelávania. APVV-23-0184 : Zlepšovanie čitateľskej gramotnosti prostredníctvom výučby stratégií: longitudinálna štúdia.) Typ: ADCA
- URBAN, Kamila - KAKIMOVA, Ainur - URBAN, Marek. From Reading to Problem Solving: Investigating Knowledge Transfer in Science Education. Co-authors: Ainur Kakimova & Marek Urban. In 2nd International Children & Youth Perspectives Conference: "What Persists?" : Book of abstracts. 1. vyd. - Prague : Faculty of Social Sciences, Charles University, 2025, s. 39. Typ: GII
- URBAN, Marek - KALLOVÁ, Nikola - VIGIL AVILÉS, Dany Josué - JANG, Yeaeun - URBAN, Kamila. Be Our (Uninvited) Guest. Experiences and Challenges of International Doctoral Students in the Czech Republic. In Higher Education Quarterly, 2025, volume 79, issue 2, e70013, p. 1-15. (2024: 2.3 - IF, Q1 - JCR, 0.862 - SJR, Q1 - SJR). ISSN 0951-5224. Dostupné na: https://doi.org/10.1111/hequ.70013 (VEGA č. 2/0065/25 : Úloha autoregulovaného učenia na rôznych stupňoch vzdelávania.) Typ: ADMA
- URBAN, Marek. ATLASti: Ako na konvergentný zmiešaný výskum s atlas.ti. In XXIV. ročník Mezinárodní konference QAK : Tisíc tváří aplikace kvalitativních metod (Sborník abstrakt). 1. vyd. - Praha : Klinika adiktologie 1. LF UK a VFN v Prahe, 2025, s. 31. Typ: GII
Ohlasy:
| 1.1 | Citácie v zahraničných publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science Core Collection |
| 1.2 | Citácie v zahraničných publikáciách registrované v databáze SCOPUS |
| 2.1 | Citácie v domácich publikáciách registrované v citačných indexoch Web of Science Core Collection |
| 2.2 | Citácie v domácich publikáciách registrované v databáze SCOPUS |
| *3 | Citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch |
| 3.1 | Citácie v zahraničných publikáciách neregistrované v citačných indexoch |
| 3.2 | Citácie v zahraničných publikáciách registrované v iných vedeckých citačných databázach, ako je Web of Science Core Collection a Scopus |
| *4 | Citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch |
| 4.1 | Citácie v domácich publikáciách neregistrované v citačných indexoch |
| 4.2 | Citácie v domácich publikáciách registrované v iných vedeckých citačných databázach, ako je Web of Science Core Collection a Scopus |
| 5 | Recenzie v zahraničných publikáciách |
| 6 | Recenzie v domácich publikáciách |
| 7 | Umelecké kritiky zahraničné |
| 8 | Umelecké kritiky domáce |
| 9 | Reprodukcie umeleckých diel autora v zahraničnej publikácii alebo médiu |
| *9 | Citácie v zahraničných publikáciách registrované v iných vedeckých citačných databázach, ako je Web of Science Core Collection a Scopus |
| 10 | Reprodukcie umeleckých diel autora domácej publikácii alebo médiu |
| *10 | Citácie v domácich publikáciách registrované v iných vedeckých citačných databázach, ako je Web of Science Core Collection a Scopus |