Slovenské divadlo
Zoznam článkov
Volume 56, 2008, No. 3
ISSN 0037-699X (print)
ISSN 1336-8605 (online)
Obsah:
- Podmaková, D.: Premeny.(METAMORPHOSES...). (s. 279)
1 štúdia
- Podmaková, D.: Minulosť verzus súčasnosť alebo Súčasnosť (s budúcnosťou?).(THE PAST VERSUS THE PRESENT, OR, THE PRESENT (AND THE FUTURE?)). (s. 282)
- Maťašík, A.: Vykročenia východoslovenských divadiel do netradičných divadelných priestorov.(EAST SLOVAKIAN THEATRES OPERATING IN AN UNCONVENTIONAL). (s. 289)
- Polák, M.: Alternatívne divadlo a jeho pocitové fragmenty.(ALTERNATIVE THEATRE AND ITS SENSATIONAL FRAGMENTS). (s. 294)
- Inštitorisová, D.: Interpretačné stratégie súčasného divadla alebo Divadlo ako interpretačné bytie.(INTERPRETATIVE STRATEGIES OF THE CONTEMPORARY THEATRE OR,). (s. 302)
- Uličianska, Z.: Out of Theatre.(OUT OF THE THEATRE). (s. 314)
- Lindovská, N.: Redefi nícia divadla?.(REDEFINING THE THEATRE?). (s. 319)
- Roháč, T.: Tri sestry štyroch režisérov.(THE THREE SISTERS OF FOUR DIRECTORS). (s. 326)
- Panovová, O.: Premeny krajských bábkových divadiel na alternatívne divadlá po roku 1989.(CHANGING REGIONAL PUPPET THEATRES TO ALTERNATIVE THEATRE AFTER 1989). (s. 329)
- Zamišková, B.: Betlehemská hra v slovenskom profesionálnom bábkovom divadle.(NATIVITY PLAY IN THE SLOVAK PUPPET THEATRE). (s. 335)
- Čavojský, L.: Návraty Orfea do podsvetia alebo Vzostupy a pády hudobného divadla.(THE COMEBACKS OF ORPHEUS TO THE UNDERWORLD, OR, THE RISES AND FALLS OF THE MUSIC THEATRE). (s. 338)
- Unger, P.: Vplyv „neoperných“ režisérov na slovenskú operu na prelome storočí.(THE IMPACT OF “NON-OPERA” DIRECTORS UPON THE SLOVAK OPERA AT THE TURN OF THE CENTURIES). (s. 341)
- Blahynka, M.: Nové režij né výklady českej opery 19. storočia. (Na príkladoch Smolíkovej inscenácie Hubičky a Nekvasilovej Rusalky v SND).(NEW DIRECTION INTERPRETATION OF THE 19TH CENTURY CZECH OPERA (USING EXAMPLES OF THE PRODUCTIONS OF HUBIČKA BY SMOLÍK AND RUSALKA BY NEKVASIL IN THE SLOVAK NATIONAL THEATRE OPERA)). (s. 345)
- Kret, A.: K otázke premien poetiky slovenského divadla na prelome 20. a 21. storočia.(ON THE ISSUE OF THE METAMORPHOSES OF THE POETICS OF THE SLOVAK THEATRE AT THE TURN OF THE 20TH AND 21ST CENTURIES). (s. 352)
- Jablonický, V.: Pamäť a identita slovenskej drámy.(MEMORY AND IDENTITY OF THE SLOVAK DRAMA). (s. 357)
- Dlouhý, O.: Komercia verzuz umenie?.(SUBORDINATION TO COMMERCE?). (s. 366)