Autor: Ing. Helena Pálková PhD.
E-mail:
Kontakt: uachsekr@savba.sk, JUDr. Bc. Marica Slaná
|
Počet zobrazení: 181 |
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - riadenie, kontrola a usmerňovanie celej činnosti HSÚ v súlade s platnými predpismi podľa smerníc nadriadeného orgánu a podľa pokynov riaditeľa. - spolupráca s vedecko-výskumnými úsekmi pri tvorbe a spracovaní návrhov koncepcie rozvoja ústavu a pri realizácii týchto návrhov, - predkladanie riaditeľovi ústavu návrhy opatrení v oblasti finančnej, investičnej a mzdovej politiky ústavu, - zabezpečenie rozpočtovania pomocou RIS, vedenie evidencie o všetkých rozpočtových opatreniach a okruh činností spojených s rozpočtom, medzi ktoré patria hlavne základná finančná kontrola, operácie z hľadiska rozpočtu a koordinácia, - usmernenie postupu ústavu pri získavaní a používaní finančných prostriedkov, zabezpečenie vypracovania rozpisu a kontrola plnenia v oblasti rozpočtového hospodárenia ústavu a sledovanie a riadenie priebežných úprav rozpočtu, - zabezpečenie styku s finančnými, plánovacími a kontrolnými orgánmi štátnej správy, s bankou a s Úradom SAV, - riadenie činnosti finančnej sústavy ústavu, t.j. evidencie účtovníctva, štatistiky a archivovania účtovných dokladov a výkon pokladničných operácii, - riadenie, kontrala a usmernenie v oblasti MTZ, investícii, dopravy, mzdovej oblasti a v oblasti hospodárenia, - sledovanie priebežných legislatívnych úprav vo sférach hospodárskej činnosti na úsekoch, zabezpečenie aplikácie nových smerníc, - daňová agenda vyplývajúca z platnej legislatívy - zabezpečenie príjmov a výdavkov prostredníctvom IS ŠP, - schválenie zúčtovania domácich a zahraničných cestovných príkazov, - organizačné zabezpečenie práce upratovačiek a nadčasov vodiča - ďalšie úlohy, aj keď nie sú vymedzené týmto popisom pracovnej činnosti pokiaľ patria logicky do súboru vymedzenej pôsobnosti, prípadne boli prikázané zo strany nadriadeného. -------------------------- Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore: Ekonomicko-technické Ostatné znalosti: Microsoft Excel – Pokročilý, Microsoft Word – Pokročilý Počet rokov praxe: 5 Osobnostné predpoklady a zručnosti: práca v IS Štátna pokladnica (Manex a RIS-MUR) - znalosť príslušnej legislatívy (zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve, zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon o DPH, zákon o dani z príjmov) Určite oceníme tieto zručnosti: Softip – znalosť práce v Softipe je výhodou, SAP – znalosť práce v SAP je výhodou, správa v informačnom systéme zameranom na ekonomiku – výhodou, dôslednosť, precíznosť,spoľahlivosť,komunikatívnosť,tímová práca, samostatnosť pri vykonávaní práce, systematickosť, organizačné schopnosti. ---------------- Miesto práce: Dúbravská cesta 9, Karlova Ves Termín nástupu: dohodou Druh pracovného pomeru: plný úväzok Mzdové podmienky (brutto): 1 700 EUR/mesiac Od 1 700 EUR/mesiac (tarifa+osobné ohodnotenie) Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa výška tarifného platu priznáva podľa počtu odpracovaných rokov v súvislosti s danými činnosťami. V závislosti od aktuálneho stavu je aj možnosť poskytnutia odmien. ---------------- Zamestnanecké výhody, benefity • dovolenka v zmysle KZ • máme pružný pracovný čas • prispievanie do DDS 2% • príspevok na cestovanie pre mimo bratislavských zamestnancov • príspevok na umelecké a kultúrne podujatia a zdravotnú starostlivosť do výšky 35 EUR/ rok • pozícia umožňuje občasnú prácu z domu • pracovné voľno v trvaní 1 dňa s náhradou mzdy pre darcov krvi na nasledujúci deň po dni, v ktorom došlo k bezpríspevkovému odberu krvi ------------------- Informácie o výberovom konaní Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Jednotlivé žiadosti posúdime a kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a kvalifikačné predpoklady. Kontaktná osoba: JUDr. Bc. Marika Slaná |