Facebook Instagram Twitter RSS Feed PodBean Back to top on side

Vedúca/vedúci hospodársko-ekonomického úseku

E-mail:
Kontakt: uachsekr@savba.sk, JUDr. Bc. Marica Slaná
Počet zobrazení: 181
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- riadenie, kontrola a usmerňovanie celej činnosti HSÚ v súlade s platnými predpismi podľa smerníc nadriadeného orgánu a podľa pokynov riaditeľa.
- spolupráca s vedecko-výskumnými úsekmi pri tvorbe a spracovaní návrhov koncepcie rozvoja ústavu a pri realizácii týchto návrhov,
- predkladanie riaditeľovi ústavu návrhy opatrení v oblasti finančnej, investičnej a mzdovej politiky ústavu,
- zabezpečenie rozpočtovania pomocou RIS, vedenie evidencie o všetkých rozpočtových opatreniach a okruh činností spojených s rozpočtom, medzi ktoré patria hlavne základná finančná kontrola, operácie z hľadiska rozpočtu a koordinácia,
- usmernenie postupu ústavu pri získavaní a používaní finančných prostriedkov, zabezpečenie vypracovania rozpisu a kontrola plnenia v oblasti rozpočtového hospodárenia ústavu a sledovanie a riadenie priebežných úprav rozpočtu,
- zabezpečenie styku s finančnými, plánovacími a kontrolnými orgánmi štátnej správy, s bankou a s Úradom SAV,
- riadenie činnosti finančnej sústavy ústavu, t.j. evidencie účtovníctva, štatistiky a archivovania účtovných dokladov a výkon pokladničných operácii,
- riadenie, kontrala a usmernenie v oblasti MTZ, investícii, dopravy, mzdovej oblasti a v oblasti hospodárenia,
- sledovanie priebežných legislatívnych úprav vo sférach hospodárskej činnosti na úsekoch, zabezpečenie aplikácie nových smerníc,
- daňová agenda vyplývajúca z platnej legislatívy
- zabezpečenie príjmov a výdavkov prostredníctvom IS ŠP,
- schválenie zúčtovania domácich a zahraničných cestovných príkazov,
- organizačné zabezpečenie práce upratovačiek a nadčasov vodiča
- ďalšie úlohy, aj keď nie sú vymedzené týmto popisom pracovnej činnosti pokiaľ patria logicky do súboru vymedzenej pôsobnosti, prípadne boli prikázané zo strany nadriadeného.
--------------------------
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore: Ekonomicko-technické
Ostatné znalosti: Microsoft Excel – Pokročilý, Microsoft Word – Pokročilý
Počet rokov praxe: 5
Osobnostné predpoklady a zručnosti: práca v IS Štátna pokladnica (Manex a RIS-MUR)
- znalosť príslušnej legislatívy (zákon č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve, zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon o DPH, zákon o dani z príjmov)

Určite oceníme tieto zručnosti: Softip – znalosť práce v Softipe je výhodou, SAP – znalosť práce v SAP je výhodou, správa v informačnom systéme zameranom na ekonomiku – výhodou, dôslednosť, precíznosť,spoľahlivosť,komunikatívnosť,tímová práca, samostatnosť pri vykonávaní práce, systematickosť, organizačné schopnosti.
----------------
Miesto práce: Dúbravská cesta 9, Karlova Ves
Termín nástupu: dohodou
Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Mzdové podmienky (brutto): 1 700 EUR/mesiac
Od 1 700 EUR/mesiac (tarifa+osobné ohodnotenie) Podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa výška tarifného platu priznáva podľa počtu odpracovaných rokov v súvislosti s danými činnosťami. V závislosti od aktuálneho stavu je aj možnosť poskytnutia odmien.
----------------

Zamestnanecké výhody, benefity
• dovolenka v zmysle KZ
• máme pružný pracovný čas
• prispievanie do DDS 2%
• príspevok na cestovanie pre mimo bratislavských zamestnancov
• príspevok na umelecké a kultúrne podujatia a zdravotnú starostlivosť do výšky 35 EUR/ rok
• pozícia umožňuje občasnú prácu z domu
• pracovné voľno v trvaní 1 dňa s náhradou mzdy pre darcov krvi na nasledujúci deň po dni, v ktorom došlo k bezpríspevkovému odberu krvi
-------------------
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Jednotlivé žiadosti posúdime a kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a kvalifikačné predpoklady.


Kontaktná osoba: JUDr. Bc. Marika Slaná
Späť na pracovné príležitosti